Nykyajan liiketiloissa kilpailu asiakkaiden huomiosta ja ajasta on kovempaa kuin koskaan. Kauppakeskukset, ravintolat, hotellit ja muut palvelukeskittymät etsivät jatkuvasti uusia tapoja erottautua ja tarjota asiakkailleen entistä parempaa palvelua. Yksi tehokkaimmista – mutta usein aliarvostettu – keino parantaa asiakaskokemusta on laadukas sisäleikkipaikka. Oikein suunniteltu lasten leikkipaikka sisällä ei ole vain ”kiva lisä”, vaan strateginen investointi, joka voi merkittävästi vaikuttaa asiakastyytyväisyyteen, viipymään ja lopulta liiketoiminnan tulokseen. Lapsiperheet muodostavat merkittävän kuluttajaryhmän, jonka ostokäyttäytyminen poikkeaa huomattavasti muista asiakassegmenteistä. Tilastot osoittavat, että lapsiperheet käyttävät keskimäärin 30 % enemmän rahaa ostoksiin kuin lapsettomat parit tai yksin asuvat. Erityisen huomionarvoista on, että perheiden kulutuspäätöksiin vaikuttaa yhä enemmän... Lue lisää»
Lue lisää