Lanseeramme Angry Birds-sisäleikkipaikkoja!

Olemme  allekirjoittaneet lisenssisopimuksen Rovio Entertainment Oyj:n kanssa. Rovio Entertainment on parhaiten tunnettu maailmanlaajuisesta Angry Birds -brändistä. Sopimus antaa Toygroupille oikeuden valmistaa Angry Birds -aiheisia sisäleikkipaikkoja, kosketusnäyttömoduuleja ja välineitä sekä Suomessa että Euroopassa.

Tuomme julkisiin tiloihin suunnattuja Angry Birds -sisäleikkipaikkoja Suomen markkinoille syksyn aikana. Rovio toimii vahvana taustavoimana tuotteiden suunnittelussa, jotta leikkipaikat olisivat entistä virikkeellisempiä lapsille ja tukisivat Angry Birds -brändiä.

Angry Birds -sisäleikkipaikat räätälöidään täysin asiakkaiden toiveiden mukaisesti. Tuotteet toteutetaan asiakkaan tilan, tyylin ja budjetin mukaan. Leikkinurkat voivat olla kooltaan 2 m2-1000 m2.

Viimeisimmät artikkelit

Sisäleikkipaikan hyödyt liiketilasi asiakaskokemukselle

Nykyajan liiketiloissa kilpailu asiakkaiden huomiosta ja ajasta on kovempaa kuin koskaan. Kauppakeskukset, ravintolat, hotellit ja muut palvelukeskittymät etsivät jatkuvasti uusia tapoja erottautua ja tarjota asiakkailleen entistä parempaa palvelua. Yksi tehokkaimmista – mutta usein aliarvostettu – keino parantaa asiakaskokemusta on laadukas sisäleikkipaikka. Oikein suunniteltu lasten leikkipaikka sisällä ei ole vain ”kiva lisä”, vaan strateginen investointi, joka voi merkittävästi vaikuttaa asiakastyytyväisyyteen, viipymään ja lopulta liiketoiminnan tulokseen. Lapsiperheet muodostavat merkittävän kuluttajaryhmän, jonka ostokäyttäytyminen poikkeaa huomattavasti muista asiakassegmenteistä. Tilastot osoittavat, että lapsiperheet käyttävät keskimäärin 30 % enemmän rahaa ostoksiin kuin lapsettomat parit tai yksin asuvat. Erityisen huomionarvoista on, että perheiden kulutuspäätöksiin vaikuttaa yhä enemmän... Lue lisää» Lue lisää

Miten sisäleikkipuisto kasvattaa asiakkaiden viihtyvyyttä liiketiloissa?

Nykyajan liiketilat kilpailevat jatkuvasti asiakkaiden huomiosta ja ajasta. Erityisesti kauppakeskukset, ravintolat ja muut julkiset tilat etsivät keinoja erottautua ja tarjota ainutlaatuisia asiakaskokemuksia. Yksi tehokkaimmista tavoista lisätä asiakkaiden viihtyvyyttä ja pidempiä vierailuja on perheystävällisyyden kehittäminen sisäleikkipuistojen avulla. Sisäleikkipuistot eivät ainoastaan houkuttele lapsiperheitä vierailemaan useammin, vaan ne myös pidentävät viipymisaikaa ja lisäävät palveluiden käyttöä. Tarkastellaan, miksi sisäleikkipuistot ovat strategisesti järkevä valinta liiketiloille ja millaisia mitattavia hyötyjä ne tuovat liiketoiminnalle. Lapsiperheet muodostavat merkittävän kuluttajaryhmän, jonka kulutustottumukset ja ostokäyttäytyminen eroavat huomattavasti muista asiakassegmenteistä. Perheillä on monipuolisia tarpeita, ja he käyttävät laajasti erilaisia palveluita ruokailusta vähittäiskauppaan ja viihdekokemuksiin. Tutkimusten mukaan lapsiperheet tekevät ostopäätöksiä usein lasten... Lue lisää» Lue lisää

Sisäkiipeilytelineiden vaikutus lapsen luovuuteen ja ongelmanratkaisukykyyn

Modernissa liiketoimintaympäristössä asiakaskokemus on noussut keskeiseksi kilpailutekijäksi. Erityisesti lapsiperheet arvostavat tiloja, joissa on huomioitu perheen pienimmät. Lasten kiipeilytelineet sisätiloissa eivät ole vain viihdettä – ne ovat monipuolisia kehitysympäristöjä, jotka tukevat lasten kognitiivista, sosiaalista ja motorista kehitystä samalla kun ne lisäävät liiketilojen vetovoimaa. Tässä artikkelissa syvennymme siihen, miten sisäkiipeilytelineet vaikuttavat lasten luovuuteen ja ongelmanratkaisukykyyn sekä millaisia liiketoiminnallisia hyötyjä ne tuovat yrityksille. Lasten kehityksessä luovuus ja ongelmanratkaisukyky ovat keskeisiä taitoja, joita tarvitaan läpi elämän. Sisäkiipeilytelineet tarjoavat monipuolisen ympäristön näiden taitojen kehittämiseen. Kiipeillessään lapsi joutuu jatkuvasti tekemään päätöksiä: mistä kohtaa kannattaa edetä, mihin tarttua seuraavaksi ja miten tasapainoa hallitaan eri tilanteissa. Nämä päätökset... Lue lisää» Lue lisää