Toygroup ja Lifa Air julkaisivat yhdessä Maskimaatin

COVID-19 pandemia on vaikuttanut meihin kaikkiin, mutta onneksi myös keinovalikoima pandemiaa vastaan on kasvanut. Uusimpana Maskimaatti-automaatit, joista ensimmäiset tulevat kauppakeskus Kamppi Helsinkiin. Kotimaisen maskivalmistajan, Lifa Airin, automaatit vastaavat monipuolisen maskivalikoiman avulla niin Kampissa asioivien kuin työhön kiiruhtavien kaupunkilaisten tarpeisiin. Suomen ensimmäisten maskiautomaattien avaus järjestetään torstaina 24.9. klo 16:00-18:00 Kampin E-tasolla.

”Maskimaatin avulla haluamme vastata kysyntään paikoissa, missä on runsaasti ihmisiä ja helpottaa maskien saatavuutta varsinkin julkisen liikenteen solmukohdissa. Kotimaisena suu-nenäsuojusten ja hengityssuojainten valmistajana haluamme löytää uusia keinoja taistelussa COVID-19 pandemiaa vastaan. Tähän tarpeeseen kehitimme yhdessä suomalaisten kumppaneiden kanssa Maskimaatti-automaatit”, kertoo markkinointipäällikkö Juha Uppa Lifa Airilta.

”Meille on tullut tiedusteluja maskien sopivuudesta esimerkiksi lapsille tai pienikasvoisille henkilöille. Haluamme Maskimaatin avulla vastata kysyntään ja tarjota erikokoisia tuotteita, jatkaa Uppa. Pakkauskoot ovat myös mietitty niin, että ne palvelevat äkillisiä tarpeita esimerkiksi bussimatkaa ajatellen. Olemme iloisia, että juuri vilkkaaseen Kamppiin saadaan ensimmäiset laitteet. Avajaistilaisuudessa torstaina 24.9. jaamme asiakkaille 1000 kappaletta kotimaisia suu-nenäsuojuksia samalla kun ohjeistamme, miten Maskimaateista voi jatkossa ostaa tuotteita”.

Automaattien jakelusta ja operoinnista vastaa Toygroup.

Lue lisää Lifa Airin hengityssuojaimista: https://www.suomi.lifa.net/hengityssuojaimet.html

Viimeisimmät artikkelit

Lasten viihtyvyys ravintoloissa – sisäleikkipaikan merkitys

Ravintolakäynnit ovat lapsiperheille tilaisuuksia nauttia yhteisestä ajasta arjen keskellä. Nykypäivän vanhemmat arvostavat ravintoloita, jotka huomioivat perheen pienimmätkin asiakkaat. Laadukas sisäleikkipaikka voi muuttaa tavallisen ravintolakokemuksen miellyttäväksi elämykseksi koko perheelle ja samalla tuoda merkittäviä liiketoiminnallisia etuja ravintolalle. Sisäleikkipaikka ei ole vain lasten viihdyttämistä varten – se on strateginen investointi, joka parantaa asiakastyytyväisyyttä, pidentää vierailuaikaa ja kannustaa perheitä palaamaan ravintolaan yhä uudelleen. Ravintola-ala on muuttunut merkittävästi viime vuosikymmeninä. Ennen ravintoloissa käyminen oli pääasiassa aikuisten sosiaalinen tapahtuma, mutta nykyään yhä useammat perheet haluavat nauttia aterioista kodin ulkopuolella. Tämä demografinen muutos on luonut uusia vaatimuksia ravintoloille – perheystävällisyys ei ole enää vain lisäetu vaan usein... Lue lisää» Lue lisää

Yksilöllisesti räätälöidyt kiipeilytelineet: Brändi-identiteetin vahvistaminen liiketiloissa

Nykyisessä kilpailuympäristössä liiketilojen erottautuminen on tärkeämpää kuin koskaan. Eräs vaikuttava tapa erottua on tarjota asiakkaille ainutlaatuisia elämyksiä, erityisesti lapsiperheille, jotka muodostavat merkittävän kuluttajaryhmän. Yksilöllisesti räätälöity kiipeilyteline ei ole vain lasten leikkipaikka, vaan strateginen elementti, joka voi vahvistaa brändi-identiteettiä, lisätä asiakasuskollisuutta ja kasvattaa liiketoiminnan tulosta. Kiipeilytelineet sisätiloihin tuovat lapsille iloa ja vanhemmille rauhan tehdä ostoksia tai nauttia palveluista. Mutta mitä hyötyä tällaisesta investoinnista todella on liiketoiminnallesi? Voiko pieni leikkialue todella tehdä merkittävän eron asiakaskokemukseen? Tässä artikkelissa käsittelemme, miksi sisäleikkipaikat ovat yhä suositumpia eri liiketiloissa ja miten ne voivat toimia kilpailuetuna modernissa liiketoimintaympäristössä. Nykyaikaisessa liiketoimintaympäristössä erottautuminen on yksi suurimmista haasteista. Kuluttajat etsivät... Lue lisää» Lue lisää

Sisätilojen kiipeilytelineet: Innovatiiviset ratkaisut liiketiloihin

Nykyajan kilpailussa asiakkaiden ajasta ja huomiosta liiketilojen on jatkuvasti kehitettävä uusia tapoja houkutella asiakkaita ja pidentää heidän viipymäänsä. Erityisesti lapsiperheet muodostavat merkittävän kuluttajaryhmän, jonka viihtyvyyteen panostaminen voi tuoda huomattavaa kilpailuetua. Lasten kiipeilytelineet sisätiloihin ovat osoittautuneet tehokkaaksi tavaksi muuttaa tavalliset liiketilat perheystävällisiksi kohtaamispaikoiksi. Tässä artikkelissa käsittelemme, miksi sisätilojen kiipeilytelineet ja muut leikkipaikkaratkaisut ovat strateginen investointi liiketiloille ja miten ne voivat tukea sekä lasten kehitystä että liiketoiminnan tavoitteita. Nykyaikaisessa liiketoimintaympäristössä pelkkä tuotteiden tai palveluiden tarjoaminen ei enää riitä – asiakkaat etsivät kokonaisvaltaisia kokemuksia. Lapsiperheiden kohdalla tämä korostuu entisestään. Lasten kiipeilyteline sisätiloihin on enemmän kuin pelkkä viihde-elementti – se on viesti perheille, että... Lue lisää» Lue lisää