Toygroup ja Lifa Air julkaisivat yhdessä Maskimaatin

COVID-19 pandemia on vaikuttanut meihin kaikkiin, mutta onneksi myös keinovalikoima pandemiaa vastaan on kasvanut. Uusimpana Maskimaatti-automaatit, joista ensimmäiset tulevat kauppakeskus Kamppi Helsinkiin. Kotimaisen maskivalmistajan, Lifa Airin, automaatit vastaavat monipuolisen maskivalikoiman avulla niin Kampissa asioivien kuin työhön kiiruhtavien kaupunkilaisten tarpeisiin. Suomen ensimmäisten maskiautomaattien avaus järjestetään torstaina 24.9. klo 16:00-18:00 Kampin E-tasolla.

”Maskimaatin avulla haluamme vastata kysyntään paikoissa, missä on runsaasti ihmisiä ja helpottaa maskien saatavuutta varsinkin julkisen liikenteen solmukohdissa. Kotimaisena suu-nenäsuojusten ja hengityssuojainten valmistajana haluamme löytää uusia keinoja taistelussa COVID-19 pandemiaa vastaan. Tähän tarpeeseen kehitimme yhdessä suomalaisten kumppaneiden kanssa Maskimaatti-automaatit”, kertoo markkinointipäällikkö Juha Uppa Lifa Airilta.

”Meille on tullut tiedusteluja maskien sopivuudesta esimerkiksi lapsille tai pienikasvoisille henkilöille. Haluamme Maskimaatin avulla vastata kysyntään ja tarjota erikokoisia tuotteita, jatkaa Uppa. Pakkauskoot ovat myös mietitty niin, että ne palvelevat äkillisiä tarpeita esimerkiksi bussimatkaa ajatellen. Olemme iloisia, että juuri vilkkaaseen Kamppiin saadaan ensimmäiset laitteet. Avajaistilaisuudessa torstaina 24.9. jaamme asiakkaille 1000 kappaletta kotimaisia suu-nenäsuojuksia samalla kun ohjeistamme, miten Maskimaateista voi jatkossa ostaa tuotteita”.

Automaattien jakelusta ja operoinnista vastaa Toygroup.

Lue lisää Lifa Airin hengityssuojaimista: https://www.suomi.lifa.net/hengityssuojaimet.html

Viimeisimmät artikkelit

Räätälöidyt leikkipaikat lapsille erilaisiin liiketiloihin

Nykyajan liiketoimintaympäristössä asiakaskokemuksen merkitys korostuu jatkuvasti. Erityisesti lapsiperheiden huomioiminen voi olla ratkaiseva kilpailuetu monenlaisissa liiketiloissa. Laadukas leikkipaikka lapsille ei ole pelkkä lisäpalvelu – se on strateginen investointi, joka parantaa asiakastyytyväisyyttä, pidentää asiakkaiden viipymisaikaa ja kasvattaa myyntiä. Tässä artikkelissa käsittelemme, miten räätälöidyt leikkipaikat tuovat arvoa sekä lapsille että liiketoiminnalle, ja miksi ne ovat kannattava sijoitus kauppakeskuksiin, ravintoloihin, hotelleihin ja muihin julkisiin tiloihin. Leikki on lasten luontainen tapa oppia ja kehittyä. Hyvin suunniteltu leikkipaikka ei ole vain ajanvietettä, vaan tarjoaa monipuolisia kehitysmahdollisuuksia. Lapsen motoristen taitojen kehitys on vahvasti sidoksissa fyysiseen aktiivisuuteen ja mahdollisuuteen kokeilla erilaisia liikkumistapoja. Kiipeily, ryömiminen, tasapainoilu ja erilaiset aktiviteetit... Lue lisää» Lue lisää

Sisäkiipeilytelineen hyödyt lapsen motoriselle kehitykselle

Liiketilojen johtajana haluat varmasti maksimoida asiakaskokemuksen ja kasvattaa myyntiä. Yksi tehokkaimmista keinoista houkutella lapsiperheitä ja pidentää heidän viipymäänsä on tarjota lapsille kehittävää tekemistä. Lasten kiipeilyteline sisälle ei ole pelkkä viihdyke – se on strateginen investointi, joka tukee lasten kehitystä ja samalla tehostaa liiketoimintaasi. Tässä artikkelissa käsittelemme sisäkiipeilytelineiden moninaisia hyötyjä sekä lasten kehitykselle että liiketilasi menestykselle. Lasten motorinen kehitys on monimutkainen prosessi, joka vaatii monipuolisia liikkumismahdollisuuksia. Kiipeilytelineet ja sisäleikkipaikat tarjoavat optimaalisen ympäristön näiden taitojen kehittymiselle. Kiipeily vahvistaa lapsen ylävartaloa, käsivoimia ja sormien hienomotoriikkaa. Samalla tasapainoilu kehittää koordinaatiokykyä ja kehonhallintaa, jotka ovat keskeisiä taitoja kaikessa liikkumisessa. Monipuolinen kiipeilyteline haastaa lapsen kehoa eri... Lue lisää» Lue lisää

Leikkipaikka sisätiloihin – investointi joka maksaa itsensä takaisin

Nykyajan kilpailussa asiakkaista erottautuminen on yhä haastavampaa. Erityisesti lapsiperheet ovat asiakassegmentti, joka arvostaa pieniä mutta merkityksellisiä asioita, jotka tekevät asiointikokemuksesta miellyttävämmän. Lasten leikkipaikka sisällä ei ole vain mukava lisä, vaan strateginen investointi, joka parantaa asiakaskokemusta ja vaikuttaa suoraan liikevaihdon kasvuun. Kun vanhemmat voivat rentoutua tietäen lastensa viihtyvän, he viipyvät pidempään ja käyttävät todennäköisemmin enemmän rahaa palveluihin. Mutta mistä tietää, millainen leikkipaikka sopii juuri sinun liiketilaasi? Kuinka suuri investointi kannattaa tehdä, ja kuinka nopeasti se maksaa itsensä takaisin? Näihin kysymyksiin vastaamme tässä artikkelissa. Viime vuosikymmeninä kuluttajien odotukset ovat muuttuneet merkittävästi. Pelkän tuotteen tai palvelun tarjoaminen ei enää riitä – asiakkaat hakevat... Lue lisää» Lue lisää