Toygroup ja Lifa Air julkaisivat yhdessä Maskimaatin

COVID-19 pandemia on vaikuttanut meihin kaikkiin, mutta onneksi myös keinovalikoima pandemiaa vastaan on kasvanut. Uusimpana Maskimaatti-automaatit, joista ensimmäiset tulevat kauppakeskus Kamppi Helsinkiin. Kotimaisen maskivalmistajan, Lifa Airin, automaatit vastaavat monipuolisen maskivalikoiman avulla niin Kampissa asioivien kuin työhön kiiruhtavien kaupunkilaisten tarpeisiin. Suomen ensimmäisten maskiautomaattien avaus järjestetään torstaina 24.9. klo 16:00-18:00 Kampin E-tasolla.

”Maskimaatin avulla haluamme vastata kysyntään paikoissa, missä on runsaasti ihmisiä ja helpottaa maskien saatavuutta varsinkin julkisen liikenteen solmukohdissa. Kotimaisena suu-nenäsuojusten ja hengityssuojainten valmistajana haluamme löytää uusia keinoja taistelussa COVID-19 pandemiaa vastaan. Tähän tarpeeseen kehitimme yhdessä suomalaisten kumppaneiden kanssa Maskimaatti-automaatit”, kertoo markkinointipäällikkö Juha Uppa Lifa Airilta.

”Meille on tullut tiedusteluja maskien sopivuudesta esimerkiksi lapsille tai pienikasvoisille henkilöille. Haluamme Maskimaatin avulla vastata kysyntään ja tarjota erikokoisia tuotteita, jatkaa Uppa. Pakkauskoot ovat myös mietitty niin, että ne palvelevat äkillisiä tarpeita esimerkiksi bussimatkaa ajatellen. Olemme iloisia, että juuri vilkkaaseen Kamppiin saadaan ensimmäiset laitteet. Avajaistilaisuudessa torstaina 24.9. jaamme asiakkaille 1000 kappaletta kotimaisia suu-nenäsuojuksia samalla kun ohjeistamme, miten Maskimaateista voi jatkossa ostaa tuotteita”.

Automaattien jakelusta ja operoinnista vastaa Toygroup.

Lue lisää Lifa Airin hengityssuojaimista: https://www.suomi.lifa.net/hengityssuojaimet.html

Viimeisimmät artikkelit

Kuukausivuokralla vai omaksi? Sisäleikkipaikan hankintaopas

Nykyajan kuluttajat etsivät kokonaisvaltaisia kokemuksia – pelkkä ostosten teko tai ruokailu ei enää riitä. Erityisesti lapsiperheet arvostavat tiloja, joissa koko perhe voi viihtyä. Laadukas sisäleikkipaikka on osoittautunut yhdeksi tehokkaimmista tavoista houkutella perheitä viipymään pidempään ja palaamaan uudelleen liiketiloihin. Kauppakeskukset, ravintolat, hotellit ja muut palvelukeskittymät ovat huomanneet, että pienikin lasten leikkipaikka sisällä voi tuoda merkittävää kilpailuetua ja lisätä asiakastyytyväisyyttä. Sisäleikkipaikan hankintaa suunniteltaessa keskeinen kysymys on: hankitaanko leikkipaikka omaksi vai kuukausivuokralla? Molemmat vaihtoehdot tarjoavat etuja, ja valinta riippuu liiketoiminnan tavoitteista, käytettävissä olevasta budjetista ja pitkän aikavälin suunnitelmista. Tässä oppaassa käymme läpi sisäleikkipaikan hyödyt liiketilalle, erilaiset hankintamallit ja niiden vaikutukset sekä konkreettiset neuvot... Lue lisää» Lue lisää

Sisäleikkipaikka pieneen tilaan – mahdollista jo 4 neliömetrillä

Perheystävällisyys on noussut merkittäväksi kilpailutekijäksi liiketiloissa. Yhä useammat kauppakeskukset, ravintolat ja muut julkiset tilat ovat ymmärtäneet, että lapsiperheiden viihtyvyys vaikuttaa suoraan asiakasvirtaan ja liiketoiminnan tulokseen. Sisäleikkipaikka tarjoaa kompaktin ja tehokkaan ratkaisun, joka ei vaadi suurta tilaa tai investointia, mutta tuo merkittäviä hyötyjä niin asiakkaille kuin liiketilan haltijalle. Yllättävää kyllä, laadukas leikkipaikka on mahdollista toteuttaa jopa 4 neliömetrin kokoiseen tilaan – kunhan suunnittelu tehdään ammattimaisesti ja tilan erityispiirteet huomioiden. Nykyajan kuluttajat arvostavat kokonaisvaltaista asiakaskokemusta. Kun perhe lähtee ostoksille tai ravintolaan, päätökseen vaikuttaa usein se, onko lapsille tarjolla viihtyisää tekemistä. Sisäleikkipuisto muuttaa tavallisen asioinnin elämykseksi ja tekee liiketilasta vetovoimaisemman perheiden silmissä. Tilastot... Lue lisää» Lue lisää